понеделник, 25 март 2013 г.

Нещо ново...

Привет, феички!
Мислих, чудих се... и ето 

специално за Вили и за Авантюрата на Being shMe
Показвам я и при:
 
Извинете ме, че обикновено не съм многословна, но все ми се струва, че няма какво толкова да обяснявам и всичко си се вижда :)
Да кажа все пак, че използвах обикновен хартиен плик, в който ни носят детската храна, изрязах го наполовина, подсилих го от вътрешната страна и направих дупки, за да пъхна дантелената "дръжка"... Другото се вижда :)
 
Пожелавам си да се постопли най-накрая това време, да изчезнат проклетите вируси и да си отдъхнем малко у дома, че няма край това боледуване на децата!
 
И на вас пожелавам по-топло време и по-приятни емоции! :)))

7 коментара:

Villi каза...

Ех,че е свежа и красиваа!!!:))) Много интересна и хитра идея и страшно ефектна и оригинална се е получила!:) Цветовете са ми едни от най-най-любимите и изобщо съм във възторг:) Благодаря ти ,че уважи моята пътва годинка сред вас!:))ХОХОХ

honey_bunny каза...

Бо, с такава красота няма как да не са ни приятни емоциите! :)))) <3 Много пролетни цветове! Напоследък ми е залипсвал крафт картона, а ти ми припомни за него по страхотен начин! :))))Супер оригинална идея с плика! <3
Бързо да оздравяват дечковците! :)))

Being shMe каза...

Ех, Бо, не мога да спра да се връщам да я гледам и да и се възхищавам на тази приказна торбичка. Толкова креативност и разкош има събрани на едно място. Момиченцето е оцветено превъзходно. А това синьо просто не мога да му се нарадвам.Благодаря ти от сърце, че си ни посветила на Вили и мен една толкова вълшебна композиция. Страхотно е, че реши да включиш и нея в Авантюрата.
Да минава студеното, да си събира болестите и да се маха завинаги! Оправяйте се бързо, бързо. Топли прегръдки :)ххх

arcadia каза...

Много любимо съчетание на цветове, а и с тази сладурка на Мо - нямам подходящи думи за да изразя емоцията, която предизвика с проекта си!

Bo каза...

Благодаря за позитивната енергия, която излъчвате!:)))

Iulia каза...

Lovely, adorable bag! Those colors work so well together and all the design work looks fantastic!
Thank you so much for joining us at Mo's this week!
Hugs, Iulia

Pepi каза...

Чудесна торбичка, много хубаво съчетание на цветовете и на елементите.. Всичко много ми харесва! А за топличкото и за здраве -всички се молим - и очакваме!
сърдечни поздрави Пепи