четвъртък, 2 май 2013 г.

Цветя, цветя и пак цветя!

Привет!
Нещо не ми остава време да пиша тук...
Искам да честитя първо на всички, които празнуваха последните дни - имен ден с най-красивите имена на Цветница, рождени дни и други поводи, ако сте имали такива...
Дано само радостни поводи да имаме за празнуване!
И по повод на Цветница ще ви покажа какво направих, вдъхновена от вас :))) - от Кати и от Мила, и третата - просто така, вдъхновена от едни прекрасни пролетни цветя!!!










Лалетата ще ги покажа и при:

И понеже днес също е празник, и аз отново празнувам този път моят имен ден...
Бъдете здрави и все така необикновени феи!
И много скоро отново ще пиша - за една истинска вълшебница и фея, която познавате!
Прегръдки от мен и хубави празници!



7 коментара:

Borqna каза...

Страхотни са! Поздравления и успех!
***
Честит Имен ден!
Да си жива и здрава!
Много радост и късмет!
***
Добре, че ме подсети - аз съм забравила...

KarinsArtScrap каза...

Beautiful cards.
Thanks for join us at Digistamps4Joy.
Hope you join us next time.

Greetings karin DT member

Being shMe каза...

Честит имен ден.Хубавото ти име само хубави хора да го думат и само добрини да получаваш.Разкошни картички!На телефон съм,но нямаше как да пропусна и твоя празник:)ххх

Being shMe каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Kati каза...

Бо, честит имен ден! Много здраве и късмет ти желая и вдъхновението да не те напуска нито за миг.
Прекрасна серия картички, слънчогледите са ми фаворит, заради личното отношение :) и маковете и лалетата са страхотни.

Desire Fourie каза...

Such a beautiful creations with great attention to detail. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
Hugs
Desíre
{Digistamps4Joy DT Member}
{Doing Life – my personal blog}

Annerieke каза...

Beautiful cards! Thanks for joining us at Digistamps4Joy!

Annerieke
DT DS4J